Jesenski sag od lišća u dvorištu vrtića i gljive u travi potaknuo nas je u Crvenoj skupini da proširimo dječju spoznaju i da prirodni materijali mogu poslužiti kao sredstva za aktivnosti, te ujedno poboljšati kvalitetu dječje igre i učenja na otvorenome. Uveli smo djecu u jesenju čaroliju pričom o stablima, lišću i gljivama u koju su se i djeca uključila svojim zaključcima i komentarima te pjesmom o gljivi muhari.
Zatim smo grabljanjem lišća formirali različite motive, a djeca su uživala u igri samim lišćem.
Pomoću enciklopedija i poučnih videa istražili smo vrste gljiva i naučili ono najvažnije: “da ih ne diramo ili probamo jer ne znamo da li su otrovne”.
Ciljevi aktivnosti bili su: poticati kod djece znatiželju i istraživačko ponašanje, aktivnosti kojima će dijete integrirati vizualno, senzorno i motoričko područje te spremnost na zajedničke aktivnosti i igru.
Razvijali smo kod djece senzibilitet za njegovanje i čuvanje neposrednog okruženja, zadovoljili djetetovu potrebu da se iskuša kao aktivno, uspješno i samostalno, poticali sposobnost rješavanja problema, suradnju među djecom i odraslima te stvaralačko izražavanje govorom, likovnim sredstvima i glazbom.