Iako su djeca jasličke skupine mala za „velike razgovore“ o ljubavi, jako dobro prepoznaju naše emocije pa tako i izražavanje ljubavi kao nešto lijepo i poželjno. Odgojiteljica koja ima majčinski pristup prema djeci (prema metodi Agazzi) model je osobe po kojemu djeca uče pokazivat ljubav, nježnost, poštovanje i uvažavanje druge osobe. Takav pristup odgojiteljice iznimno je važan jer djetetova rana iskustva određuju koliko će dijete biti sposobno davati i primati ljubav kad odraste i kako će doživljavati sebe i svijet oko sebe.
Poticali smo djecu na mala djela ljubavi kao što su utješiti tužnog prijatelja, zagrliti ga, podragati, igrati se s njime, plesati, dijeliti igračke te pomoći u obuvanju i pospremanju igračaka.
Lijep primjer bio je kada je dječak L. samoinicijativno donio dudicu novoj djevojčici koja je plakala.
„To su moje curke, ja ih volim.“ – rekao je dječak kada su djevojčice odlazile kući.
„Ti si mi lijepa“
Maleni F. šalje puse i draga po kosi drugu djecu.
Svakodnevnim aktivnostima koje provodimo kod djece jačamo i osjećaj pripadnosti skupini tj. osjećaj da su voljeni, dobrodošli i važni u našoj maloj zajednici. Privrženost odgojiteljicama (kao produžetku primarne obitelji) važan je čimbenik razvoja djetetove osobnosti.
Provedene aktivnosti:
- Kroz pjesme o ljubavi (pjesme Prijateljstvo, Slatka pitanja, Nek' svud ljubav sja) pokušali smo djeci dočarati ljepotu ljubavi
- Slikovnica Zašto te volim: Kornjača i zec (naklada Lusio): pripovijedanje po slikama te dramatizacija uz lutkice
- Bojanje temperama
- Oblikovanje domaćeg plastelina crvene boje
- Simbolička igra: kuhanje za druge