Dječja iskustva, želje, navike, stajališta međusobno se razlikuju, a na odraslima je da im to povremeno pomognu osvijestiti.
Ovotjednim aktivnostima nastojali smo potaknuti bolje poznavanje i socijalno razumijevanje djece s ciljem što uspješnijeg uspostavljanja socijalnih odnosa. Naglasak smo stavili na jačanje empatijskih i altruističnih dispozicija djece. Djecu osvještavamo o nesebičnim činovima ljubavi, koje rječnikom djece predstavljaju dobra djela u odnosu prema bližnjem (pomoć, podrška i ljubav prema prijatelju, roditeljima i dr.)
Čitanjem priče 'Drvo ima srce' te gledanjem kratkog animiranog filma 'Oboji svoj svijet dobrotom' razvijali smo empatiju, prvenstveno osvještavajući djecu o važnosti brige za drugog te međusobnom pomaganju. Razgovarajući o aktivnostima poticali smo ih na govorno izražavanje, a što su nam rekli možete pročitati u nastavku:
Kako možemo pomoći drugima?
V.M.: 'Da se obuku.'
T.J.: 'Da se igramo s njima.'
D.Š.: 'Da im obučeš jaknu.'
M.B.: 'Dok se smijem, veselim druge.'
O kratkom animiranom filmu…
L.O.: 'Oni su si pomagali.'
M.V.: 'Kad si ne pomažemo onda je svijet star i siv, a onda dok si pomažemo se oboji.'
Izradili smo 'Stablo koje ima srce' Žute skupine koje simbolički prikazuje zajedništvo, oslonac te međusobno pomaganje.
Dramskom igrom prikazivali smo svakodnevne konfliktne situacije s kojima se djeca susreću te su ona predlagala rješenja za njih. Primjerice, sukob zbog igračke riješili bi tako da:
D.I.: 'Možemo lijepo zamoliti.'
M.M.: 'Možemo reći 'To ne radimo'.
Uočili smo kod djece napredak u postignućima te veći interes za prosocijalne radnje nakon provedenih aktivnosti.