Budući da proljeće uskoro stiže i kalendarski, počele su se u prirodi pojavljivati prve proljetnice, poznate kao“ vijesnici proljeća“. Cilj ove aktivnosti je zadovoljiti dječji interes za promjenama u prirodi, omogućiti im da steknu određena znanja i predodžbe, te ih upoznati sa karakteristikama i osobitostima proljeća. Osnovna pretpostavka je da djeca promatraju, istražuju i poduzimanju određene aktivnosti, samostalno razmišljaju, zaključuju, šire svoja znanja aktivirajući pritom svoje potencijale i razvijajući mnoge sposobnosti. U ugodnoj i veseloj atmosferi koristeći različite poticajne materijale: enciklopedije, časopise o biljnom svijetu, informativne sadržaje, priče, pjesme, ples, slikovnice, zagonetke, stihove, modeliranje, igre na otvorenom djeca su razvijala:
-prije svega vizualnu percepciju promatranjem sadnica( boja, oblik, veličina...)
-bogaćenje riječnika i usvajanje novih pojmova: pupanje, cvjetanje, listanje, sadnja, presađivanje
-sposobnost za zajedničku igru, rad u mikro grupama sadnje cvijeća
-kreativnost kroz različite likovne oblike izražavanje novim likovnim tehnikama
Na kraju su se djeca i sama okušala u sadnji sjemenki ukrasnih tikvica koje su ponijeli svojim kućama. Jedini zadatak bila je svakodnevna briga o njima dok ne izrastu u pravu biljku koju će moći presaditi u svoj vrt. Na taj način uživljavala su se u ulogu vrtlara i razvijala odgovornost prema toj maloj sjemenki kojoj je potrebna toplina, voda i puno ljubavi da izraste u pravu biljku i da nam plod.