Kako nam je došlo proljeće, u Žutoj skupini smo aktivnostima osvještavali spoznaje o proljetnom cvijeću.
Proučavanjem cvijeća u teglama i na fotografijama, djeca uočavaju sličnosti i razlike, detalje na cvijeću. Raznim slikovnicama, enciklopedijama i gledanjem filmova o proljeću djeca obogaćuju rječnik, usvajaju nove pojmove i imenuju proljetnice.
Uz skladbu Antonija Vivaldija 'Proljeće' plešemo Ples cvijeća čime djeca razvijaju glazbeni sluh i izražavaju se pokretom tijela.
Proučavanjem cvijeća u teglama i na fotografijama, djeca uočavaju sličnosti i razlike, detalje na cvijeću.
Raznim likovnim sredstvima i materijalima razvijaju finu motoriku šake te likovnim izričajem izražavaju vlastite doživljaje cvijeća.
Igrajući stolno didaktičke igre, djeca međusobno surađuju, uče pravila igara i čekaju na red.
Aktivnosti su kod djece potaknule veći interes za cvijeće, proces sadnje i brigu za cvijeće.