Povećan interes za prirodu i kukce nas je u Žutoj skupini potaknuo da ovotjednim aktivnostima istražimo pauke.
Promatrali smo ih u staklenkama, na fotografijama i čitali o njima u enciklopediji. Djeca su razvijala govorne vještine smislenim verbalnim izražavanjem, opisivanjem viđenoga, prepričavanjem vlastitog iskustva s paucima te su bogatila rječnik. Stjecala su nove spoznaje, razvijala pamćenje i vizualnu percepciju.
N.Š.: „Ja se bojim pauka.“
T.Š.: „Pauk jede komarce.“
D.K.: „Pauk plete mrežu. Ona mu je kućica.“
T.P.: „Pauk je crni.“
L.Š.: „Pauk ima osam nogu.“
Koristeći raznolika likovna sredstva i materijale djeca su razvijala likovni senzibilitet, imaginaciju i izričaj prikazivanjem vlastitih doživljaja pauka i paukove mreže.
Sobu dnevnog boravka obogatili smo s nekoliko novih stolno-manipulativnih igara što je vidljivo na fotografijama. Igrajući te igre djeca razvijaju finu motoriku šake, sposobnost rješavanja problema, sparivanja po zadanom kriteriju.
Ispleli smo i vlastitu „Mrežu prijateljstva“ tako što je svatko dijete reklo nešto lijepo o drugome. Na ovaj način osnažujemo povezanost skupine i naglašavamo važnost prijateljstva i međusobne potpore.
M.M.: „L. je dobra prijateljica i uvijek mi pomaže.“
T.Š.: „M. se lijepo igra i voli crtati.“
D.M.: „L. je dobar prijatelj i lijepo se igra sa mnom.“
Iskustvenim aktivnostima su djeca razvijala prirodoslovnu kompetenciju te stekla emocionalne i obrazovne dobrobiti.