U Žutoj skupini smo istraživali što životinje rade prije zime dok mi pripremamo prikladniju odjeću i obuću te spremamo zimnicu.
Čitanjem i proučavanjem raznolikih slikovnica, enciklopedija, fotografija i edukativnih video zapisa, djeca su stekla određena znanja i spoznaje o životinjama koje spavaju zimski san te su bogatila rječnik.
D.I.: „Vjeverica je skupljala žireve i lješnjake.“
N.Š.: „Medvjed spava u brlogu.“
K.M.: „Žaba spava u vodi. Zakopa se.“
G.Š.: „Mulj je u vodi.“
U sobi dnevnog boravka smo izradili medvjeđi brlog u kojem smo udomili obitelj medvjeda, a koji je kod djece izazvao veliko zanimanje te ih potaknuo na simboličku igru i maštovite likovne radove.
Stolna predstava o medvjedu i vjeverici je bila dodatan poticaj za izradu štapnih lutkica vjeverica te simboličku igru.
Aktivnostima su djeca razvijala likovni, govorni i dramski izričaj. Istraživala su, međusobno surađivala i razvijala kreativnost, finu motoriku šake i prstiju, preciznost, stekla su emocionalne i obrazovne dobrobiti.