Zbog praznika u skupini je bio i manji broj djece, no s početkom nastave u školama, većina djece vratila se u vrtić. Tome se najviše veselimo jer nam je ljepše kad smo svi zajedno. Osim djece stigle su napokon i prve pahulje snijega koje su izazvale kod njih veliko veselje. One su nas potaknule na razmišljanje o hladnoći, ledu, snijegu, niskim temperaturama, zimskoj odjeći i sl. Proučavajući enciklopedije, slikovnice, pjesme, stihove, zagonetke, globus, led i grudu snijega, gledajući dokumentarce i fotografije, odjevne predmete koji nas zimi griju od hladnoće( kapa, šal, rukavice) djeca su došla do određenih zaključaka:
„Snijeg je nekaj bijelo što pada s oblaka. Oblaci moraju biti sivi, a temperatura -0.“
„Pahuljice stvaraju jedne male kapljice koje se smrzavaju i onda se napravi snijeg od toga.“
„Kada pada snijeg i vani je minus trebamo nositi štrample, hlače i skafander (odjeća za zimu) jer nas oni štite od zime i da si ne uprljamo hlače.“
„Na nogama nosimo buce(to su tople čizme i unutra imaju krzno, a ono služi da nam grije noge).“
„U zimi nosimo na glavi kapu, oko vrata šal, na rukama rukavice i termo čarape na nogama da nam bude toplije. One su napravljene od vune. Moja baka Seka štrika.“
Svoje oduševljenje snijegom, pahuljicama i zimskim aktivnostima pokazali su boravkom na otvorenom, lovljenjem pahuljica koje su padale iz oblaka, kušanjem snijega, pravljenjem gruda pokušavajući složiti malog snjegovića, ostavljanjem otisaka obuće na snježnoj površini... Kasnije, svoje su doživljaje prikazali prekrasnim likovnim i ručnim radovima koje smo izložili na našem panou.
Boravak na svježem zraku u svim vremenskim uvjetima ima pozitivan utjecaj na cjelokupan psihofizički i senzorički razvoj djeteta. Djeca u neposrednom kontaktu sa snijegom i ledom imaju mogućnost razvijanja taktilne percepcije. Tjelesni pokret i senzorika od najranije dobi imaju značajan poticaj na optimalni razvoj mozga i živčanog sustava. Djeca su eksperimentiranjem i manipuliranjem različitim materijalima zadovoljila svoje potrebe za igrom, usvajala znanja o hladnoći, nastanku pahuljica, ledu, traženje slova i brojeva uz odgovarajuću sličicu, grafomototoričkim vježbama uz temu.