Svijet znanosti ne mora biti bauk.
Formiranjem istraživačko znanstvenog kutića pobudili smo u djeci male istraživače, iskoristivši beskrajnu radoznalost koja je i slavne znanstvenike zaslužne za prijelomna otkrića potaknula da do njih dođu.
Djeca su po prirodi “mali znanstvenici”, radoznali istraživači. U njihovoj je prirodi snažno ugrađena potreba da kroz igru isprobavaju, eksperimentiraju i tako otkrivaju svijet oko sebe, a ne da ga samo konzumiraju.
Nije rijetkost naići na mišljenje da predškolci nisu dorasli zakoračiti u vrtiću (predškolsko doba) u svijet kemije, pokusa, kristala, kemijskih reakcija…
No djeca Crvene skupine su svojim praktičnim radom pokazale da predškolsko dijete može (i treba) imati iskustva sa „ozbiljnom kemijom – kemijom za odrasle“ i stjecati iskustva iz svijeta kemije na sebi prihvatljiv način – kroz istraživanje, promatranje, razgovor, traženje odgovora…
U ovom iskustvenom radu djeca su se susrela s kapilarnim učinkom, kromatografijom te spajanjem kiseline i lužine (ocat i soda bikarbona).
Jednostavnim, a znanstveno utemeljenim pokusima djeci smo na zanimljiv način pokazali koliko je znanost prisutna u svakodnevnom životu.
Teme vezane uz područje kemije (uz brojne demonstracijske pokuse) zasigurno su obogatile dječju spoznaju i zadovoljile njihovu stalnu potrebu za učenjem.