Od najmlađe dobi odgojem učimo djecu suradnji, poštovanju i rješavanju sukoba na miran način, dogovaranjem.
Agazzi pedagogija je usmjerena na uređenje okruženja koje utječe na unutarnji mir djeteta, a to se postiže redom u više sfera. Pojam reda plod je djetetova otkrića, a ne nametnut i odnosi se na materijalni (svaka stvar ima svoje mjesto), estetski (dobar ukus i ljepota), duhovni (unutarnja disciplina), mentalni i intelektualni (dominacija misli pred instinktivnim nagonima, jasnoća svijesti), društveni (poštivanje tuđih potreba) i univerzalni red (sve teži skladu).
Raznim aktivnostima smo se usmjerili na poticanje mira sa sobom, s drugima i s prirodom.
Kako bismo umirili svoj um i tijelo, radili smo vježbe disanja.
Kroz suradničke igre smo vježbali svoje sposobnosti dogovaranja, čekanje na red, strpljenje...
Brinuli smo se o cvijeću i našem dvorištu, a oni najhrabriji su se upoznali i s paličnjacima.
Obogatili smo prostor dvorišta cvijećem u čemu su nam pomogli roditelji. Ovom prilikom im se još jednom zahvaljujemo!
Da bi obitelj ili vrtić mogli odgajati za mir, nužno je da oni sami budu mjesto mira, u kojem se ne uči samo o miru, nego se mir živi i u miru se raste, uvažavajući drugoga i poštujući njegovo ljudsko dostojanstvo. Potrebno je od najranije dobi razvijati svijest o osobnoj odgovornosti za izgradnju mira, počevši od vlastitoga malog ili velikog okruženja.