Početak pedagoške godine donosi brojne uzbudljive događaje, ali i izazove.
Za novu djecu u skupini, to razdoblje može biti vrlo stresno s obzirom da se suočavaju s novom okolinom, pravilima, separacijskim teškoćama...počinju učiti kako funkcionirati u manjoj zajednici, novoj vrtićkoj skupini.
Kako bi im se olakšao period prilagodbe, koristimo lika posrednika s kojim upoznajemo vrtić. Ove godine je taj lik leptir.
Pomoću leptira smo bolje upoznali našu Plavu i ostale skupine u vrtiću (Ljubičasta, Crvena, Zelena i Žuta).
Odabrali smo svoje nove znakove. Znakovi nam pomažu da znamo gdje se nalaze naše stvari u ormariću, na vješalici, gdje stoje naše papuče i krevetići. Oni nas uče redu i organizaciji.
Prilikom jutarnjeg okupljanja otvaramo „prozorčiće” – fotografije djece i stavljamo znak raspoloženja (sretan, tužan, ljut) te tako djeca imaju priliku izraziti svoje osjećaje i slušati druge.
Uz igre socijalizacije smo se međusobno bolje upoznali.
Jedan od temelja Agazzi didaktike jest uzajamna pomoć. Ogleda se u tome da starije dijete, „skrbnik“, dobije mlađe dijete, „štićenika“ i pomaže mu u različitim prilikama (kod oblačenja, pranja ruku, hranjenja i sl.).
Nadalje, tu su i vježbe praktičnog života koje su važne u smislu stjecanja sposobnosti samokontrole i samostalnosti. To su jednostavni zadaci iz svakodnevnog života kao serviranje stola, čišćenje, vježbe oblačenja, pravilnog prenošenja stolica, vrtlarstvo, uređivanje i sl.
U skupini nas je posjetila gospođica Neredica i ostavila nam pismo i nered. Podsjetila nas je da svaka stvar u sobi ima svoje mjesto i da nakon igranja ili bilo kakve aktivnosti trebamo pospremiti.
I dalje nastavljamo suradnju s Bibliobusom s ciljem navikavanja na posuđivanje i čitanje slikovnica te prevencije govornih teškoća.