Ovaj tjedan u vrtiću bavili smo se istraživanjem leda kroz raznovrsne aktivnosti koje su potaknule dječju radoznalost i istraživački duh.
Djeca su istraživala led – kako nastaje, kakav je na dodir, gdje se koristi... Posebno zanimljivi bili su eksperimenti u kojima smo ispitivali što najbrže otapa led (sol, brašno, šećer, led na sobnoj temperaturi). Na taj način djeca su učila postavljati hipoteze, pratiti promjene i donositi zaključke.
Također smo istraživali kako led utječe na teksturu različitih predmeta. Kroz ovu aktivnost djeca su proširivala svoje razumijevanje procesa zamrzavanja i otapanja, učeći pritom o promjenama u različitim materijalima pod utjecajem hladnoće.
Slikali smo ledom u boji uz klasičnu skladbu „Zima“ Antonija Vivaldija, što je dodatno potaknulo njihovu kreativnost, razvoj fine motorike i senzornu percepciju.
U sobi dnevnog boravka smo organizirali „Klizalište" koje je bilo otvoreno sve dok se sav led nije otopio.
Kroz ove aktivnosti djeca su na zabavan način usvajala osnovna znanja o zakonitostima leda, agregatnim stanjima vode, nastajanju leda, dok su istovremeno razvijala znatiželju, međusobnu suradnju i strpljenje.